Dinsdag 1 januari 2013

Ja ik weet het, vandaag dat ik deze blogbericht schrijf is het eigenlijk donderdag 3 januari 2013, maar dat mag de pret niet drukken. In elk geval vind ik dat deze dagen ook allemaal mee tellen, al zijn ze al lang voorbij, hihi.

Maar goed, op 1 januari 2013 heb ik besloten om inderdaad weer wat doelen voor mezelf te stellen. Natuurlijk wil ik weer genoeg bereiken dit magische jaar 2013.

  1. Mezelf verder spiritueel ontwikkelen:
    • Me eigen dagelijks bemoeien met Reiki/Meditatie zodat de energie weer verder goed gaan doorstromen
    • Als ik er eenmaal klaar voor ben, dan wil ik graag verder leren voor Reiki 3a en misschien ook wel voor Reiki Master
    • Verder zou ik graag Dolfijnen Reiki willen leren en misschien ook wel Kundaline Reiki
    • Ik wil me graag zodra het van start gaat me eigen willen aanmelden voor intuïtief tekenen/schilderen
  2. Gezonder leven:
    • Biologische boer zien te vinden, waar ik onbespoten groenen/fruit en aardappelen kan kopen
    • Dagelijks heerlijke smoothies drinken
    • Dagelijks Chlorella tabletten en Chia zaad nuttigen en wie weet wat er verder nog bij komt wat juist enorm goed voor je is en helpt je lichaam te ontgiften enz.
  3. Leuke baan zoeken:
    • Op nummer 1 staat voor mij toch echt iets met dieren. Het lijkt me wel leuk om op een (kinder)boerderij te werken. En het maakt me niet uit of het begint bij stallen uit te mesten en dieren te voederen enz. Als ik maar iets voor dieren kan betekenen. En ja dit zie ik mezelf echt wel fulltime doen. Zoveel liefde wat je er weer van terug krijgt van de dieren ♥
    • Op nummer 2 staat bij mij iets met kinderen…..peuters. Vroeger heb ik namelijk mee geholpen op een peuterspeelzaal en dat vond ik enorm leuk om te doen.
    • Op nummer 3 staat bij mij dan iets met DTP werk. Leuke posters/flyers/brochures/magazines of iets dergelijks maken. Ik vind dit wel erg leuk om te doen, maar dit werk zie ik mezelf niet echt fulltime doen, maar meer parttime of voor nog minder uurtjes per week. Dit werk zie ik eerlijk gezegd meer als een bijbaantje, dus gewoon voor leuk er bij.
Er zijn vast nog wel heel veel meer dingen te bedenken waar ik misschien wel aan zou willen werken. Maar hierboven genoemd zijn toch echt de dingen waar ik me voor in ga zitten dit jaar 2013.
Geef een reactie

