Woensdag 2 januari 2013

Vandaag samen met mijn dochter naar de kringloopwinkel “De Lege Knip” geweest. Ik heb namelijk in ons huis de kleinste slaapkamer bebombadeert tot Reiki/Ontspanningskamer en ja deze moet nog behoorlijk opgeknapt worden, er staan nog wel wat dingen op die kamer die er eigenlijk weg moeten en naar de nodige  ruimtes gebracht moet worden. En verder wil ik natuurlijk de muren nog verven en ik zit te denken iets aan pastel tinten of zoiets i.p.v. witte structuur verf. Oké ik weet het…..ik heb te maken met een nieuwbouw woning en met het gevolg dat veel verf opgenomen kan worden door de gaten in de muren, maar toch…….niet geprobeerd is altijd mis zeg ik dan maar weer. Maar goed ik dwaal af, ik had het over de kringloopwinkel. Ik wil namelijk heel graag een heerlijke relaxe stoel hebben voor op die ontspanningskamer, waar ik lekker zitten kan en lekker mezelf kan ontspannen, gewoon lekker zitten niksen, m’n hoofd leeg maken of boekje lezen of zo, in elk geval een plekje waar ik mezelf echt heerlijk terug kan trekken als ik er behoefte aan heb. Lisa en ik hebben wat dat aan gaat wel leuke stoelen gezien en ook wel voor leuke goedkope prijs, maar goed waar ik weer op stuit is…..hoe krijg ik dat bij mij thuis. Ik heb geen auto en geen rijbewijs, dus ik ben weer afhankelijk van het weekend wanneer mijn vriend bij me is en ja natuurlijk moet ik ook geen overhaastige beslissingen nemen. Nu kan ik wel via een kennis aan 2 heerlijk zittende stoelen komen, die inmiddels al bij mijn vriend thuis staan, maar mijn vriend vond het beter dat deze 2 stoelen mijn oude rode 2-zits bankstel zou gaan vervangen, zodat mijn kinderen ook ieder een eigen plekje hebben om heerlijk te kunnen zitten. En daar heeft hij ook wel weer geljik in, dat dit voor de kinderen wel beter is, gewoon zitten in een heerlijke stoel i.p.v. op een bank, waar de kans groot bij is dat de ene het liefst languit op de bank wilt gaan liggen met het gevolg dat de ander weer niet kan zitten of zichzelf tussen mij en m’n vriend in moet gaan proppen.

Kiwi-banaan smoothie met honing en yoghurt

Einde middag samen met mijn dochter heerlijke smoothies gemaakt. En natuurlijk hebben we ook ook wat andere varianten gemaakt, wat super heerlijk was.

’s Avonds is Lisa nog naar een vriendin geweest en tegen 20.30 uur besloot ik maar weer eens de film “Avatar” te gaan kijken, die ik nu voor de 3de of 4de keer gezien heb. Dit blijft echt wel een geweldige mooie film ♥

Geef een reactie

