Vrijdag 4 januari 2013

Deze dag heb ik niet zo heel veel bijzonders gedaan of beleefd en om heel eerlijk te zijn ook niet echt iets bijzonders gedaan omtrent de doelen die ik wil bereiken.
Soms heb je natuurlijk zo’n dag er tussen zitten en ja ik vind natuurlijk zelf persoonlijk dag je ook niet verplicht ben om elke dag er aan te werken.

Chlorella, de super-alg die alles in huis heeft!!!

Vanmorgen werd ik wel mijn bed uitgebeld door dat de postbode bij mij aan de deur kwam met het pakketje wat ik besteld had “2000 stuks Chlorella tabletten”, die ik besteld had via Life Changing Energy Europe, waar je verder ook de nodige uitleg en info kunt vinden over o.a. Chlorella. Eerst had ik zoiets van pfffff wie is dat nu weer aan de deur, eigenlijk had ik weinig zin om me te haasten, maar toen plots schoot me dus te binnen dat ik inderdaad de Chlorella tabletten kon verwachten, dus alsnog maar even wat aangetrokken, zodat ik me eigen een beetje fatsoenlijk kon vertonen bij de voordeur. Net op het moment dat ik met m’n sleutel naar de voordeur liep gooide de postbode al een papiertje door de brievenbus. Ik baalde er van, maar toch als de bliksem de voordeur van het slot gedraaid en op m’n sokken naar buiten, maar ze zat al in haar busje. Ik nog even buiten gebleven om te kijken waar ze heen reed en aan het einde van de straat stopte ze weer en stapte ze uit, dus heb ik maar even de postbode geroepen en toen moest ze wel ff lachen en zei ze me dat ze zo wel weer terug kwam, wat ze gelukkig ook gedaan heeft. Ben ik blij dat ik toch maar wel m’n bedje afgekomen ben en dat ik toch een ingeving kreeg dat het om die Chlorella tabletten ging. Voorlopig kunnen we weer even vooruit met m’n lichaam verder te ontgiften.

Vanmiddag nog even wat boodschapjes gedaan bij de Lidl. Lisa had ontzettend veel zin om bloemkool te eten en ja ik eigenlijk ook wel. Alleen de prijs van de bloemkool werd ik niet echt vrolijk van €2,50 voor een bloemkool. En ja ik weet het, het is ook niet het seizoen voor de bloemkool, maar ach dacht ik, waarom ook niet, dus ik heb toch maar voor een keer een uitzondering gemaakt en bloemkool gekocht en verder nog andere nodige boodschapjes. Eenmaal alles ingepakt weer in m’n fietstassen, boodschappenkarretje weer terug gebracht, wilde ik deze bevestigen aan een ander winkelwagentje, kon ik deze niet bevestigen. Blijkbaar had iemand dus die bevestigingsketting er vanaf gesloopt, grrrrr. Dus ik maar weer terug met het karretje om deze vervolgens in een andere rij te plaatsen, zie ik bij de zijkant 2 jongentjes staan, ik schat een jaar of 10 of 11 jaar en één van die jongens moest in eens zo enorm lachen en die andere vroeg hem waarom hij zo moest lachen, waarop ik hem zei dat hij volgens mij moest lachen, omdat ik mijn winkelwagentje daar in die andere rij niet kon bevestigen. Normaal gesproken reageer ik inwennig zo van pfffff doe ff normaal en soms kan ik er ook wel geïrriteerd van worden, maar nu op dit moment kon het me helemaal niks schelen dat ze er om moesten lachen. Eigenlijk kon ik er zelf ook wel om lachen en dacht ik ook bij me zelf, heerlijk die jongen heb ik onbewust aan het lachen gekregen en met een glimlach fietste ik naar huis.

Geef een reactie

