Donderdag 10 januari 2013 [kort berichtje]

Oké lieve mensen, jullie zullen wel denken “Wat is dit in hemelsnaam Esther, je had toch een andere weblog waar jij je 365 dagen project op gaat houden???” Yep dat klopt inderdaad, heben jullie helemaal gelijk in, maarrrrrrr als ik mijn berichten wil delen met jullie op twitter en facebook en noem maar op, wat ik geblogged heb, ik kan zo 1-2-3 nergens vinden waar je dat zo kunt instellen dat dit automatisch standaard gelijk al gebeurd en via deze weg kun je het namelijk wel instellen, zodat jullie gelijk op de hoogte zijn wat ik op m’n weblog gezet heb.

Ik zeg maar zo, alles heeft z’n voor- en z’n nadelen.

Maar goed, zoals jullie vast al wel gemerkt hebben loop ik een aantal dagen achter met m’n 365 dagen project, ik had er beter van kunnen maken 360 dagen project of zo, hahahaha LOL 😛

Maar het weekend was m’n vriend bij mij en ja de weekends ga ik me niet echt 100% bezig houden met mijn doelen zoals ik die dus gesteld heb. Dat zijn de momenten dat ik er toch een beetje van af wijk. Je doelen bereiken gaat met z’n ups & down, bijvoorbeeld 2 traptreden omhoog en 1tje omlaag of 3 traptreden omhoog en 1tje omlaag, net hoe je het allemaal maar wilt omschrijven.

Maar goed lieve mensen, ik ga nu eerst even als de bliksem een hapje eten, lekker aardappelen met spruitjes, ja je leest het goed, we eten spruiten, Jeffrey en ik dan. Lisa niet, want die eet bij een vriendinnetje van school. En straks na het eten of zo ga ik langzaam aan werken aan de nodige dagen qua bloggen wat ik dus nog achter loop. In elk geval heb ik toch wel weer wat leuke dingen te vertellen. En ja dan wordt dit gewoon één geheel over de afgelopen dagen, waarin per dag natuurlijk even verwerk van hoe en wat. Dit gaat helemaal goed komen, mits er niks geks tussen door komt, hahahahha.

In Lak’ech, Esther ♥

Geef een reactie

