Vrijdag 11 januari 2013

Creatief Visualiseren

Creatief Visualiseren
Je Natuurlijke Verbeeldingskracht Bewust Gebruiken

Toegang tot Atlantis - Op zoek naar het verdwenen werelddeel

Toegang tot Atlantis – Op zoek naar het verdwenen werelddeel

Vandaag maar eens even op internet de website gezocht van de bibliotheek in Heerenveen. Ik was toch eigenlijk wel nieuwsgierig wat je nu betaald om boeken te lenen. Omdat ik niet zo’n gigantisch grote lezer ben van boeken, heb ik maar besloten om zo’n budget pas aan te vragen, waarvoor ik €5,00 moest betalen voor het pasje. En ja dit betekent dus als je dan een boek gaat lenen je €1,50 per boek betaald om te lenen. Binnenkort wil ik toch eens even informatie inwinnen bij de sociale dienst, want ik heb ooit eens gehoord of gelezen dat je recht hebt op vergoeding via bijzondere bijstand of zo, omdat ze dit ook wel als een belangrijke behoefte zien. In eerste instantie ben ik nu mooi even gered. Het pasje heb ik online aangevraagd via hun website en nog geen 2 uur later kreeg ik een telefoontje dat ik mijn pasje kon ophalen. Dus ik ben gelijk maar naar de bibliotheek toe gefietst en heb ik daar ook de nodige uitleg gevraagd van hoe en wat, die ik gelukkig kreeg. Uiteindelijk ben ik met 2 boeken thuis gekomen “Creatief Visualiseren” en “Toegang tot Atlantis – Op zoek naar het verdwenen werelddeel” Toen natuurlijk m’n boeken en pasje inscannen en toen moest ik nog betalen. De vrouw van de bibliotheek heeft me nog even uitgelegd hoe dat allemaal precies werkte en ook met het betalen. Ik kon handje contantje betalen bij de balie, maar ik kon ook via pin betalen bij zo’n speciale betaalautomaat, wat ik dus maar gedaan heb, want ik had geen losgeld meer in m’n beurs zitten, die had ik al uitgegeven voor het pasje. Maar goed, in elk geval heb ik weer heel wat te lezen en over 3 weken (1 februari 2013) moet ik de boeken weer inleveren, ach ja, heb ik nog wel even, hahahaha.

Verder op dit moment niet zo heel veel bijzonders meer te melden. De nodige Chlorella tabletten weer ingenomen 3x 6 tabletten. M’n ontbijt was trouwens vanmorgen 2 bekers smoothie (yoghurt, sinasappel, banaan en 2 eetlepels Chiazaad er door heen). Alleen dat doe ik, denk ik, toch maar niet meer bij in de blender de Chiazaad, want helaas blijft er toch altijd weer wat achter daarvan in de blender. Oké ik zou het er uit kunnen halen met zo’n flessenlikker of zoiets dergelijks, bedenk ik me nu pas nu ik dit zo op schrijf, hahahaha. Ach ja al schrijvend leer je toch wel weer iets 😛

Alleen betrap ik mezelf er iedere keer weer op dat ik al een aantal dagen niet meer heb gemediteerd of iets met Reiki heb gedaan “Foei Esther toch!!!” Dus dat is toch weer even iets waar ik aan moet gaan werken om in mijn dagelijkse ritme te gaan proppen, alhoewel ritme??? Echt een dagelijks ritme heb ik nu ook weer niet, bepaalde mensen zullen nu van mij wel zeggen dat ik een lui varken ben, ach boeiend, ik lig er toch echt niet wakker van hoor wat anderen van mij zeggen. Oké, soms trek ik me eigen er nog wel wat van aan wat anderen van mij zeggen en ja ik geef toe dat ik het daar soms wel wat moeilijk mee heb. Maar ik kan er ook weinig aan doen dat ik zo weinig energie heb, ik probeer van alles en nog wat. Ik heb gelezen dat Chiazaad je zelfs de nodige energie moet geven, maar sorry ik heb er eerlijk gezegd nog weinig van gemerkt. Of zou dit nu komen omdat ik nog steeds in zo’n transformatie proces zit, dat eerst echt al mijn blokkades uit dit leven en al mijn vorige levens verwerkt moeten worden? Maar ja, dan is nu mijn vraag wat heb ik allemaal mee gemaakt in mijn vorige levens? Eerlijk gezegd heb ik er geen flauw idee van, ik kan me er totaal helemaal niks van herinneren, net als met dromen onthouden, ook daar heb ik altijd heel veel moeite mee. Natuurlijk schrijf ik ze wel meteen op als ik me wel iets herinner, want dat bevordert het natuurlijk allemaal juist weer meer om je dromen juist steeds vaker te kunnen onthouden. Ach ja, dit zal ook ter zijner tijd wel weer goed gaan komen. Met héél veel dingen moet ik gewoon echt heel veel geduld hebben. Je neemt wat stapjes vooruit en soms neem je ook weer een paar stapjes terug, alles gaat natuurlijk met z’n ups en downs. Maar gelukkig wel meer met ups dan met downs, waar ik enorm blij mee ben. Behalve sommige mensen uit mijn directe omgeving zijn er totaal niet blij mee zoals ik de laatste tijd me eigen gedraag en hoe ik doe en leef enz., maar goed het allerbelangrijkste is wel dat ik mezelf er juist gelukkig door voel en het mij blij maakt en vooral dat ik ook mijn doelen bereik. Iedereen heeft hun eigen doel en ja mijn doel is niet jouw doel en jouw doel is niet mijn doel. Iedereen zal toch hun eigen (levens)pad moeten bewandelen. Wat voor jou goed werkt hoeft natuurlijk niet automatisch voor mij ook goed te werken en dat geld ook andersom. In elk geval zal ik niet meer JOUW pad gaan bewandelen, omdat JIJ dit juist beter vindt dan het pad wat ik bewandelen, want als ik juist JOUW pad ga bewandelen, dan zal mij dit ongelukkig maken en dat is ook niet helemaal de bedoeling lijkt me.

“NIEMAND moet elkaars pad bewandelen,

IEDEREEN moet hun EIGEN pad bewandelen,

dat maakt de mens pas gelukkig.”

~ Quote bedacht door Esther Klomp

Geef een reactie

