The power of words ♥

Vanaf vandaag gaat alles elke dag beter
Ik ben gezond, fit en vitaal
Ik leef in vrede en harmonie
Ik accepteer mezelf zoals ik ben
Ik vergeef mijzelf/iemand dat…
Rijkdom komt in alle vormen naar mij toe
Alles wat ik doe is een succes
Ik sta in mijn kracht
Ik verdien het om gezond te zijn
Onze gevoelens komen voort uit onze gedachten. Onze acties komen voort uit onze gevoelens. En onze resultaten komen voort uit onze acties.
Belangrijk dus om de juiste gedachten te hebben.

En omdat de energie de gedachte volgt, is het dus belangrijk een beeld te hebben dat positief is. Want waar je je op focust, trek je aan.

Zo weigerde Moeder Theresa altijd mee te doen aan marsen tegen de oorlog (welk “beeld” heb je dan voor ogen?), maar was ze als eerste te porren voor een mars voor de vrede.

Je denkt dat het hetzelfde is, maar de energie die je aantrekt is totaal verschillend.

Zo ook met het filmpje dat ik je uitnodig te bekijken.
Een blinde man hoopt aan wat centjes te komen en heeft een bordje geplaatst
“Heb medelijden, ik ben blind”.
En kijk eens wat er dan gebeurt…

Moge het je helpen je de juiste intentie en nuance te kunnen brengen in de manier waarop je denkt.

Fijne dag!

 

Geef een reactie

