Live Free. Thanks for Sharing Earthships – YouTube

Erg interessant. Ik mag me handen dichtknijpen dat ik nu wel in een hele mooie woning woon, maar ja…..deze is absoluut NIET zelfvoorzienend. En natuurlijk zit je automatisch met de nodige vaste lasten om er te mogen blijven wonen (huur, gas, elektra, water).
Maar toch…..dit met de Earthships….het is wel een super ideale situatie….je eigen huis bouwen van afval en je huis gelijk zelfvoorzienend maken, dat je geen huur, gas, elektra, water hoeft te betalen ♥

Op zich lijkt het me wel een hele mooie ervaring als ik eens mee zou mogen helpen aan de bouw van zo’n Earthship ♥

Geef een reactie

