Dank meditatie

DANK MEDITATIE

Dank aan god, die in mij woont.

Dank aan mijn ouders

dat zij mij ontvangen hebben.

 

Dank aan de tijd dat ik nog bij

mijn moeder in de baarmoeder vertoefde.

Ik zend Licht, Liefde en Kracht

naar die periode

zodat alle blokkades uit die tijd voorgoed verdwijnen.

 

Dank aan mijn geboorte.

Ik zend Licht, Liefde en Kracht

naar dat tijdstip.

Gewild of ongewild; ik ben er!

En ik besluit er het beste van te maken.

 

Dank aan mijn kindertijd.

Ik zend Licht, Liefde en Kracht

naar die fase in mijn leven.

Alle moeilijkheden en frustraties uit die tijd

beschouw ik nu als positieve leerprocessen.

 

Dank aan mijn pubertijd.

Ik zend Licht, Liefde en Kracht

naar deze overgangsfase.

Mijn bewustwordingen uit die tijd

voltooi ik en vervolmaak ik nu.

 

Dank aan mijn resterende periode in mijn leven.

Ik zend Licht, Liefde en Kracht

naar deze tijd tot heden.

Ik besef nu, dat alle facetten in mijn leven

nodig zijn geweest om te zijn wie ik nu ben

en daar dank ik voor.

Ik vergeef mijzelf:

alle tekortkomingen

en negatieve keuzes van mijn gedachten.

Ik vergeef iedereen

die mijn leven negatief beïnvloed heeft.

Ik heb mijn hele leven gereinigd nu

van alle oneffenheden

zodat ik mij vrij voel.

Ik ben dankbaar met mezelf

en met mijn leven!

 

Bron: Meditaties.

Geef een reactie

