Feeling good today mee gezongen door mij

Dit nummer heb ik mee gezongen en dit is de 1ste keer dat ik dit nu zo voor de camera doe.
En ja, ik heb de songtekst er wel bij gebruikt, maar dat mag de pret niet drukken.
Zolang ikzelf er maar veel plezier aan beleef en dat is wat voor mij telt.
Het interesseert mij niks hoe jullie denken over mijn zingen denken en wat voor een kritiek jullie erop geven, alleen hoop ik dus wel dat het opbouwende kritiek is 😉
Net wat ik wel vaker zeg “ik doe de dingen waar ik zelf veel plezier aan beleef en waar ik me op dat moment goed bij voel”.
En voor mij, deze video opnamen en mijn zingen voelde enorm goed.
Oké ik had misschien wat kunnen glimlachen, maar dan nog, dit is mijn 1ste keer dat ik er een video opname van maak en dat vind ik voor mezelf al een hele uitdaging en het lachen en nog meer opener worden, dat komt allemaal vanzelf wel.
Ik ben enorm trots op mezelf dat ik dit lef heb en vooral om dit met jullie te delen.
Ooit zei een goede vriend van mij dat, als ik op zangles zou gaan het wel goed zou komen met mij.
Maar zingen voor al het publiek zoals alle bekende artiesten, nee dat zal ik niet gaan doen hoor, dat zal ik jullie allemaal wel besparen hahahaha en dat hoeft voor mij dus ook niet.
Het gaat om mijn eigen plezier en dit is gewoon lekker voor de fun ♥

Geef een reactie

