Help mee aan de opbouw van Gods Paradijs!

Kort geleden heb ik geschreven over het feit dat het mijn droom is om mee te bouwen aan Gods paradijs op Aarde..
Het is vandaag Goede Vrijdag en geen betere dag dan vandaag om mijn intentie precies vorm te geven ,te verduidelijken en uit te drukken.
Wat is Gods Paradijs?
Wel het Paradijs is de Aarde waarop de mensen in harmonie met elkaar en de natuur leven.Waar liefde de bron en bodem voor alles is dat leeft en groeit ,bloeit.
Waar geen oorlog ,moeite en pijn ,noch zorgen verdriet of angst zijn.
Waar mensen hun liefde leven en elkaars talent aanspreken ,liefde een ruil middel is ipv geld…
Waar iedereen doet waar hij goed in is,met plezier in samenwerking met de talenten van een ander.
Waar mensen werken aan de bebouwing van de Aarde op de positieve manier,alleen nemen wat nodig is en iedereen evenveel heeft.Waar iedereen vrij is om te stoppen als ze moe zijn .
Waar mensen luisteren naar hun lichaam en eten en drinken wanneer zij trek hebben ipv op verplichte en gezette tijden…
Waar mensen zich ondersteund weten door Harmonie van de natuur en Het universum.
Waar mensen weten dat het universum hen ondersteund in hun proces en dat zij de hulp kunnen inroepen van Engelen ,gidsen ,elementalen en ga zo maar door…
Waar mensen weten van de kennis van het universum en van hun lichaam dat het kompas is.
Waar mensen zichzelf erkennen als autoriteit…..

Zo beneden zo boven is het gezegde….We spiegelen de Hemel en creeren zo Het Paradijs,in het hier en nu….Vandaag ,morgen en elk ogenblik…..
Velen wachten op iets dat nog komt en geven hun leven weg in blijde afwachting om totaal teleurgesteld te eindigen omdat het nooit kwam.Nee,het is er allemaal al,nu ,hier ,vandaag ,morgen en elke dag.Dat is het eeuwige verbond dat wij de Aarde tot ons eigen Paradijs beheren en bewonen en dat wij na ons Lichamelijke tocht onze ziel in ons lichtlichaam weten die de aardse mensen weer omgeven en waarbij we ook elk moment opnieuw terug kunnen keren om opnieuw zinvol bij te dragen aan het bewustzijn van anderen …..
Wacht niet op morgen ,leef je hoogste Licht,voel liefde en bouw mee

Daarvoor ook zette ik mijn bellijn op ,om anderen bij te staan en inzichten mee te geven die bouwstenen zijn voor hun taak en hun proces ..
Om te verhelderen waar hun weerstanden en obstakels grote avonturen kunnen worden ..
Ook daarvoor is mijn persoonlijke site A divine star…

Heel mijn leven wil ik wijden om te bouwen aan dat Koninkrijk dat een Paradijs op aarde mag gaan bewerkstelligen ,met zijn allen omdat iedereen een talent heeft die als je het durft in te zetten een bouwsteen kan worden ..
Ik zie jou ,je talent ,je gemis,je liefde ,je Licht …
Ik zie dat jij een deel bent van mij en dat we samen een groter Licht zijn…..

Mensen vragen waarom kost dat dan geld?
Wel ,geld is op dit moment nog het ruilmiddel voor energie en ook ik moet wel eten en mijn lasten betalen.
Ook ik moest mijn motivatie tonen en veel bellen voor inzichten,workshops doen ,lezen ,samenvoegen ,leren en ga zo maar door….
Maar ,het verschil met anderen is dat ik serieus alle talenten in zet aan en voor deze opbouw.
Ik leer door ,en daarnaast gaan op latere termijn de winsten van de bellijn naar de opbouw van talenten van anderen.
Anderen hebben geen ruilmiddel voor hun talent en kunnen het daarom niet benutten.
Ik geef hen dan de middelen op voorwaarde dat zij het evenzo weer inzetten en zo wordt de liefde groter ,het licht sterker en Het Paradijs gebouwd….

Velen bouwen mee ,elk op hun manier,fantastisch…!

Op deze dag is het extra feestelijk u uitleg te geven van de start van de opbouw omdat het Goede Vrijdag is.
Bij de kruisiging ging de Geest van Jezus in Moeder Aarde waardoor iedereen Zijn Geest kan en mag ontvangen die geboren wordt en is.
Nu vandaag kunnen wij Zijn Geest laten werken door ons bewustzijn open te zetten voor al de bovengenoemde inzichten…
Zijn Geest stijgt en de Universele Geest doorstroomt ons,wij zijn terug Kinderen van Licht en wij bouwen het Liefdes paradijs, Nu ……..

In de naam van de Almachtige soevereine intelligente Schepper van Liefde en Licht die zijn Geest heeft laten stromen in ons Bewustzijn
deel ik mijn droom met u om hem werkelijkheid te laten worden .
In zijn naam leef ik ,Licht van Liefde…
Mijn straal zal vanaf nu gebruikt worden om Liefde in actie te zijn ….
Bouw mee,Go tell it on the mountain…..!!!!

Of je nu religieus bent ,spiritueel,of gewoon de man ,vrouw,jongen of meisje die er niks van wilt weten ,iedereen weet dat we ergens vandaan komen en iedereen weet dat als we zo doorgaan als de maatschappij nu is de mensen de wereld in hel veranderen en dat wil niemand,toch??????
Laat ons allen ,zwart ,wit ,rood,geel ,hetero,homo,single of getrouwd,
wie ,wat ,waar en hoe dan ook de handen in een slaan en zeg JA,
Ja tegen een leven van liefde,Ja tegen jezelf en ja tegen elkaar …
Je verdient het beste en het beste wacht op jou…..
Durf jij de uitdaging aan en mee te bouwen aan de nieuwe fundamenten ?
Durf jij jezelf te laten zien ,voor wie je bent en waarvoor je kwam?
Kom mee ….Droom ,fantaseer ,creeer ,lach ,leef en verheug je…
Morgen moet nog komen ,Vandaag is Nu…..
En dan wanneer je even niet weet hoe,ben ik er met mijn team van consulenten op www.all-a-star.nl of a-divine-star.nl
Wees dan welkom met al je vragen …
Droom lieve engel en ga dan en maak het waar….Het zal Licht worden …

Bron: https://www.facebook.com/pages/All-a-Star/

Geef een reactie

