Het eten van fruit en drinken van koud water…

HET ETEN VAN FRUIT

Het eten van fruit op een lege maag

Dr. Stephen Mak behandelt terminale zieke kankerpatiënten door een ‘on-orthodoxe” manier en herstelde veel patiënten. Hij legt duidelijk uit: voordat hij de behandeling begint met behulp van zonne-energie met de ziekten van zijn patiënten. Hij gelooft in de natuurlijke genezing van het lichaam tegen ziekten. Zie het artikel hieronder.

Het eten van fruit …

We denken allemaal dat het eten van fruit betekent dat alleen het kopen van fruit, het in stukken snijden en het in onze mond stoppen is. Het is niet zo makkelijk als je denkt. Het is belangrijk om te weten hoe en wanneer te eten.

Wat is de juiste manier van fruit eten?

Het betekent niet het eten van fruit NA JE MAALTIJDEN! * VRUCHTEN moeten worden gegeten op een lege maag.

Als je zo fruit eet, zal het een grote rol spelen om uw systeem te ontgiften en levert u met een grote hoeveelheid energie voor gewichtsverlies en andere levens activiteiten.

FRUIT IS het belangrijkste voedsel. Laten we zeggen dat je twee sneetjes brood eet en dan een plakje fruit. Het deel van fruit is klaar om dwars door de maag in de darmen te gaan, maar het wordt daartoe verhinderd. In de tussentijd begint de hele maaltijd te rotten en te gisten en wendt zich tot zuur. Op het moment dat het fruit in contact komt met het voedsel in de maag en spijsverteringssappen, de hele massa van voedsel begint te bederven.

Dus eet liever je fruit op een lege maag of voor uw maaltijden! Je hebt mensen horen klagen – elke keer als ik watermeloen eet, risp ik op, als ik een bepaald gerecht eet begint mijn maag op te zwellen, als ik een banaan eet begin ik naar het toilet te lopen, etc. – eigenlijk dit alles zal NIET gebeuren als je het FRUIT op een LEGE MAAG EET.

Grijs haar, kaalheid, nerveuze uitbarsting, en donkere kringen onder de ogen, al deze zal niet gebeuren als je fruit op een lege maag eet.

Er bestaat niet zoiets als sommige vruchten, zoals sinaasappel en citroen zijn zuur, omdat alle vruchten alkalisch worden in ons lichaam, volgens Dr. Herbert Shelton, die onderzoek deed naar dit onderwerp. Als je dit beheerst om op de juiste manier vruchten te eten, heb je het geheim van schoonheid, duurzaamheid, gezondheid, energie, geluk en een normaal gewicht ontdekt.

Wanneer u vruchtensap drinkt – drink alleen verse fruitsappen, niet uit blik. Zelfs geen sap drinken dat is opgewarmd. Eet geen gekookte vruchten, omdat je helemaal geen voedingsstoffen naar binnen krijgt, je proeft alleen maar de smaak. Koken vernietigt alle vitaminen.

Maar het eten van een hele vrucht is beter dan het drinken van het sap. Indien u het sap drinkt, drink het in kleine teugjes langzaam op, want je moet het met speeksel laten mengen voor het doorslikken. U kunt op een 3-dagen fruitdieet gaan om uw lichaam snel te reinigen.

Gewoon in de 3 dagen fruit eten en vruchtensap drinken en u zult verrast zijn wanneer je vrienden vertellen u hoe je stralend uitziet!

KIWI: Klein maar krachtig. Dit is een goede bron van kalium, magnesium, vitamine E en vezels. Het vitamine C gehalte is tweemaal dat van een sinaasappel.

APPEL: Een appel per dag houdt de dokter weg? Hoewel een appel heeft een laag vitamine C-gehalte, het heeft anti-oxidanten en flavonoïden die de activiteit van vitamine C en aldus bijdraagt tot het risico van darmkanker, hartaanvallen en beroertes helpt te verlagen.

AARDBEI: Beschermende Fruit. Aardbeien hebben de hoogste kracht totale

antioxidant onder grote vruchten en beschermen het lichaam tegen kankerverwekkende, bloedvatverstoppingen vrije radicalen.

ORANJE (SINAASAPPEL) Lekkerste geneesmiddel. Het nemen van 2-4 sinaasappels per dag kan helpen verkoudheid weg te houden, lagere cholesterol, te voorkomen en oplossen van nierstenen en vermindert het risico op darmkanker.

WATERMELOEN: Koelste dorstlesser. Samengesteld uit 92% water, het is

ook verpakt met een gigantische dosis van glutathion, dat ons immuunsysteem helpt vrsterken. Ze zijn ook een belangrijke bron van lycopeen – de kanker vechtende oxidant. Andere voedingsstoffen die gevonden wordt in watermeloen zijn vitamine C & Kalium.

Guava & PAPAYA: Top prijzen voor vitamine C. Ze zijn de duidelijke winnaars voor hun hoge vitamine C gehalte. Guava is ook rijk aan vezels, die helpt constipatie te voorkomen. Papaja is rijk aan caroteen, dit is goed voor je ogen.

KOUD WATER drinken na de maaltijd = Kanker! Kunt u dat geloven? Voor degenen die graag koud water te drinken, dit artikel is op u van toepassing. Het is leuk om een beker koude drank na een maaltijd te drinken. Toch zal het koude water de vette dingen stollen, die je zojuist hebt verbruikt. Het zal de spijsvertering vertragen. Zodra dit ‘slib’ reageert met het zuur, wordt het afgebroken en worden sneller door de darm geabsorbeerd dan het vaste voedsel. Het zal langs de darm gaan, maar zeer binnenkort zal dit veranderen in vetten en leiden tot kanker. Het beste is om warme soep of warm water te drinken na de maaltijd

via https://www.facebook.com/pages/Energielek/210543002311552?ref=stream

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s