This video will blow your mind! “MAN” – YouTube

Onderstaant video van 3 minuten moet je echt even kijken. Het is zoooooo waar. Een artistieke beleving van de geschiedenis van de mens en zijn toekomst als we doorgaan zoals we nu doen. Alleen wij kunnen het veranderen.

Ben jij trots op jezelf zoals jij NU in dit leven staat, na het bekijken van dit filmpje.
Als ik dit zo terug kijk, NEE, ik ben totaal NIET trots op mezelf, zoals ik eigenlijk mijn hele leven geleefd hebt.

En daarom……..ben ik ook bezig om zoveel mogelijk te veranderen en helaas met gevolg dat velen mensen het contact met mij verbreken omdat ze vinden dat IK wakker moet worden en weer heel gauw de oude Esther terug moet worden zoals ik jaren geleden was en gewoon “ja, nee en amen zeggen en doen wat anderen zeggen, omdat dat zo hoort”.

Sorry die mensen wie dat tegen mij zeggen, ZIJ moeten juist wakker worden, want juist zoals ZIJ bezig zijn, helpen zij moeder aarde om zeep, net als in dit filmpje.

Dus mensen…..wordt WAKKER en durf te veranderen en niet vast te zitten in de patronen waren we al jaaaaaaaaaaaren in vast zitten, want dit werkt absouut niet meer als je moeder aarde wilt redden en JEZELF, je kinderen en generaties die volgen!

Geef een reactie

