Sollicitatie vacature vorstin

Bea van Kessel

Woensdag 4 april 2013

Geachte mr GJ de Graaf en Mevr Anouchka van Miltenburg

Betreft: sollicitatie

Ik ben Bea van de familie van Kessel en ik solliciteer naar de vacature van soeverein vorstin.
Ik wil het land hervormen door een nieuwe grondwet te schrijven die getoetst wordt aan de Universele Rechten Van de Mens, en het handvest aan de aarde.
Een echte democtratie waarvoor 100% inspraak en 100% openheid centraal staat.

Elk mens wordt soeverein geboren en dient die status te behouden. Wij zijn niet geboren om tot slaaf te dienen, maar om te ervaren en onze eigen talenten te ontwikkelen.
In mijn koninkrijk wordt geen verdeel en heers gespeeld maar heerst liefde, respect en behulpzaamheid naar jezelf en naar de ander.

Als eerste ga ik een onvoorwaardelijk basis inkomen voor elke Nederlander regelen zodat iedereen een dak boven zijn hoofd heeft, genoeg te eten en te drinken en nog wat geld over om leuke dingen mee te doen. Kortom een zorgeloos leven. Dit kan makkelijk gerealiseerd worden als iedereen, dus ook alle bedrijven 20% omzet belasting betalen.

De beschikbare innovaties zoals vrije energie worden per direct vrij gegeven en toegepast daar waar mogelijk, want de energie is voor iedereen vrij toegankelijk evenals het internet en openbaar vervoer. Daar hoeft geen geld aan verdiend te worden.

We stoppen zo snel mogelijk met:
Giftige vaccinaties, chemtrails, E-nummers in ons eten, vervuild water, chemische medicijnen, en politiek. Dit zijn oorzaken van alle ziektes en nu kiezen we er voor om in gezondheid te leven.

Want elk mens heeft recht op gezondheid en vitaliteit.
De mensen die nu nog ziek zijn gaan we behandelen met producten die het lichaam helpen herstellen, zoals bijvoorbeeld THC olie, of andere medicinale planten.
Ook het rechtssysteem zal hersteld worden, vergissingen worden bestraft en vergeven.
Het nieuwe systeem gaat zich focussen op waarheidsbevinding en in het oplossen van de problemen.

Veel banen zullen door mijn plannen verdwijnen omdat ze nutteloos zijn. Dat lost meteen het file probleem op en het geeft de mens de ruimte om zichzelf te ontwikkelen of om behulpzaam te zijn naar andere.

Kinderen hebben ook dit ontwikkelrecht en daardoor zijn ze niet leerplichtig, zo krijgt ieder kind de kans om zich in zijn eigen tempo te ontwikkelen naar eigen interesse.
In ons koninkrijk is ieder mens vrij en leeft bij de regel: DO NO HARM, CAUSE NO LOSS
Hiermee wil ik Nederland als voorbeeld stellen voor de rest van de wereld.
Want uiteindelijk wil ieder mens hetzelfde: Vrede, Vrijheid en Vreugde.
Een leven zonder angst.

Gewoon omdat het kan.

Graag kom ik in een persoonlijk gesprek mijn plannen verder aan u ontvouwen.
Liefs Bea.

Antwoord : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=410244319072874&set=pcb.410244465739526&type=1&theater


2deKamer

Wat er in de afbeelding/brief staat heb ik hieronder nog even uitgetypt:

Geachte mevrouw van Kessel,

Ik heb uw sollicitatiebrief met interesse gelezen.

Nederland is een constitubionele monarchie. Dat betekent dat de positie van de Koning is vastgelegd in de Grondwet. Deze bepaalt dat de lijn van troonopvolging is voorbehouden aan bloedverwanten van de Koning.
In artikel 24 van de Grondwet is geregeld dat het koningschap wordt vervuld door de wettelijke opvolgers van Willem I, Prins van Oranje.

Uit uw brief blijkt een grote politieke betrokkenheid. Door uw bevlogenheid denk ik dat de functie van volksvertegenwoordiger u goed zou passen. Ik raad u aan om daar iets mee te doen.

Met vriendelijke groet.


Bea van Kessel: “Een dag voordat deze brief op mijn deurmat viel, is er een aanbevelingsbrief gegaan met het artikel dat de troonopvolging van Willem niet legaal is omdat hij geen bloedverwant is van prins Willem van oranje.
Wordt vervolgd……”


Geef een reactie

