Mijn droom voor Nederland

Mijn droom voor Nederland

Aan de vooravond van een nieuwe periode voor ons land, wil ik je laten weten wat mijn droom voor Nederland is – in al zijn eenvoud en oprechtheid.

Ik droom van een Nederland waarvan de burgers gezond en energiek zijn en de verantwoordelijkheid voor hun eigen lichaam hebben genomen.

Ik droom van een Nederland waar alle welvaartziekten als sneeuw voor de zon verdwenen zijn omdat we weer weten wat gezond eten en gezond leven is. Een Nederland waar mensen hart- en vaatziekten alleen nog kennen van horen zeggen.

Ik droom van een Nederland waar medische zorg alleen nog maar geboden hoeft te worden bij ongelukken en bij ziekten die niets met ongezonde lifestyle te maken hebben. Een Nederland dus dat wel 80% minder uitgeeft aan zorgkosten en waar de meeste mensen gezond en vitaal oud worden.

Ik droom van een Nederland waar gezond, schoon, vers plantaardig voedsel betaalbaar is voor iedereen en waar boeren hun land koesteren en gewassen telen die schoon zijn en bruisen van leven.

Ik droom van een Nederland waar dieren niet meer hoeven te lijden en te sterven om een bevolking te voorzien van voedsel waar het zelf ziek van wordt.

Ik droom van een Nederland dat haar plek op de planeet kent en respecteert en mededogen heeft met al het leven op de aarde.

Ik droom…

En weet je: ik geloof dat het kan. Vandaag kan dat Nederland al beginnen bij de keuzes die jij en ik maken. Ik gun het iedereen!

via https://www.facebook.com/DePlanteneter?ref=stream

Geef een reactie

