CBD – De geheimen van de hennepplant

De hennepplant heeft vele geheimen, de wetenschap is nog lang niet op de hoogte van alle geheimen van de hennepplant.
Ook wij kennen alle geheimen niet…het enige wat we zeker weten is dat de hennepplant op een wonderbaarlijke manier mensen en dieren geneest.
In dit overzicht zie je 7 van de ruim 500 werkzame stoffen uit de hennepplant.
Wat vooral opvalt is dat CBD een krachtige medicinale werking heeft.
En het mooie is…ALLEEN THC is een verboden stof in Nederland !
Dus als we met THC-vrije hennepplanten gaan werken is de kans groot dat we met de THC-vrije olie (CBD-olie) ook op een wonderbaarlijke manier mensen en dieren kunnen genezen.

Volgende week willen we gaan beginnnen met zaaien van THC-vrije hennepplanten.
Op het moment dat de planten volgroeit zijn, kunnen we daar THC-vrije olie (CBD-olie) van maken.

HELEMAAL LEGAAL !

via CBD – De geheimen van de hennepplant.

Nog een belangrijke link om eens even door te lezen:

-BELANGRIJK- Waarom is de hennepplant het beste geneesmiddel op aarde ?

Giorly J Beaume schrijft: Die plant is ons gezonden en gebracht door buitenaardse lichtwerkers eeuwen geleden heel ver terug, omdat als we het ziekzijn in tegenstelling tot gezondzijn hebben ervaren, iets wat wij als ziel wensten te ervaren heeft een verdere ervaring geen zin meer en daarom dat we ons weer kunnen genezen van ziek zijn en eveneens om papier te creeren uit de plant, bouwmaterialen die geisoleerd tegen koude en warmte prima voldoen, Kleding als textiel kan je van dit onverslijtbare materiaal maken zoals dat vroeger al werd gedaan, als ook zeilen en echte spijkerbroeken werden er van gemaakt, dus geneeskrachtig en veelzijdigheid een echt geschenk van God!!! Lees de boeken maar na van Neale Donald Walsch over zijn gesprekken met God.

3 thoughts on “CBD – De geheimen van de hennepplant

  1. Ben ik ook naar op zoek! 🙂 Niet makkelijk om te vinden, hoge CBD waardes ipv THC… zeker niet in België.. moest je een gouden tip hebben hoor ik het graag! Groetjes Eric

  2. Ik heb ooit wel eens grove hennepzaadjes gekocht via http://www.europesecultuurvogelshop.nl/hennepzaad-grof.html op aanraden van iemand, zodat ik er mee hennepplantjes kon gaan kweken, wat dus THC vrij is. Maar nu heb ik weer gehoord, dat deze toch weer niet ervoor geschikt zijn. Maar of dat waar is durf ik ook allemaal niet met zekerheid te zeggen, wat nu wel en niet ervan klopt. Nu week ik de zaadjes een nachtje en maak ik er uiteindelijk hennepmelk van, deze zeef ik met zo’n speciale notenzak. De pulp gebruik ik als scrub en de hennepmelk gebruik ik voor m’n smoothie.

Geef een reactie

