Hallo Wereld-Kinderen v Kinderen

Onze kinderen van Nu worden snel bestempeld met termen als ADHD,ADD,Autistisch enz.. Deze kinderen en ook de al zogenoemde “Volwassen Kinderen van NU” begrijpen als geen ander waarom dit liedje gemaakt is..Zo simpel als het maar zijn kan..Lieve Wereld, Je bent van Ons Allemaal..laten we er goed voor zorgen!

Als je leeft, snap je de mensen om je heen.
Als je leeft,dan weet je: ik ben niet alleen.

Hallo Wereld, Wereld, de Wereld is van mij.
Er is ruimte zat, dus kom er lekker bij.
Hallo Wereld ,Wereld, de Wereld is van jou.
Er zijn wel duizend kleuren, veel meer dan rood-wit-blauw.
En wat ik doe doe doe, doe ik samen met jou,
en waar ik ga ga ga, ga ik samen met jou.
Hallo Wereld, Ja jij, je bent van ons allemaal.

via Hallo Wereld-Kinderen v Kinderen.

Geef een reactie

