De muur in je hart

De muur in je hart

Ik ben benieuwd wanneer bij mij DE MUUR in mijn hart open breekt en vooral m’n vraag “heb ik die wel een muur in mijn hart?”
Als ik zo al die verhalen om me heen hoor met al die energie veranderingen dat bij velen allemaal muren worden afgebroken, behoorlijk emotioneel zijn, in eens enorm ziek zijn en velen andere klachten hebben, angten die naar boven komen enz enz.
Op dit moment, ondanks dat dingentjes wat op mijn pad gekomen is, gaat het mij gelukkig allemaal wel behoorlijk makkelijk af.
Of zou ik toch alles uit dit leven en uit al mijn vorige levens allemaal al verwerkt hebben of zo?
Ooit heb ik me eens laten vertellen dat ik waarschijnlijk ook in de tijd van Soemerië geleefd zou hebben.
Als ik op internet struin, kom ik natuurlijk genoeg dingen tegen, maar toch heb ik er totaal geen herinneringen aan wat m’n vorige leven(s) betreft.
Tsja, wie weet komt dat nog?

Geef een reactie

