Waarom meer zout eten goed voor ons is.

Waarom meer zout eten goed voor ons is…. Dan bedoel ik niet ons keukenzout he.

Wauw, dit is echt duidelijke taal! En ja keukenzout, dat wist ik inmiddels al dat dit NIET goed voor je is. Deze zout heb ik inmiddels al vervangen voor zeezout. Maar zover ik weet is Keltische Zeezout nog het allerbeste zout wat er is. Natuurlijk moet je wel de grauw grijzige versie er van hebben, deze heb ik bij ons in de gezondheidswinkel te Heerenveen gekocht. Ik heb daar een SOL-oplossing (1/3 deel Keltische zeezout en 2/3 deel water) van gemaakt en op de ochtend zodra ik mijn bed af kom, voeg ik 1 theelepel aan mijn glas water en drink dit glas helemaal leeg. En ’s avonds vóór ik mijn bed in ga doe ik het zelfde.

Geef een reactie

