Gebed der genezing

Gechanneld gebedje wat je voor jezelf (en andere mensen) kunt opzeggen

 

Gebed der Genezing

Lieve God,

Ik geef mij over aan Uw Liefde en uw Licht

Dat Ik voor Eeuwig Verbonden mag zijn met U

En Uw werk mag voort zetten hier op Aarde

Dat U mij moge zegenen

En ik de Kracht mag ontvangen

Om het Licht voort te brengen

En dóór te geven

Aan hen die zoekende zijn

Dat al het duistere mag verdwijnen

En zijn plek mag kennen in deze hiërarchie

Waar God is, is geen ruimte voor duisternis

Het Licht zal zegevieren!!!

Dat uw Engelen en Helpers mij voor altijd bij mogen staan

En dat ik vanuit alle Nederigheid en Dankbaarheid

Het Pad der Verlichting mag blijven vervolgen

Dat de Genezing op Aarde zijn werk mag doen

En elk mens Verlicht mag worden

Vanuit de Vrije Wil en Ontvankelijkheid

Lieve God, moge uw Engelen, Gidsen en Helpers

Mij en een ieder bij staan

Die dit Pad bewandelt

Dank U God

Voor uw steun en Onvoorwaardelijke Liefde

Amen

Aartsengel Raphaël

Arlette van der Hoeven ©

Crystal Webshop ©

http://www.crystalwebshop.nl

via Chrystal Webshop

Geef een reactie

