Een gebed

Ik heb gebeden voor veranderingdus ik veranderde mijn gedachten.Ik heb gebeden voor begeleidingen leerde op mezelf te vertrouwen.Ik heb gebeden voor geluken realiseerde me dat ik niet mijn ego ben.Ik heb gebeden voor vredeen leerde iedereen onvoorwaardelijk te accepteren.Ik heb gebeden voor overvloeden realiseerde dat mijn twijfel het buiten mijn bereik hield.Ik heb gebeden voor rijkdomen realiseerde me dat dat mijn gezondheid is.Ik heb gebeden voor een wonderen realiseerde me dat ik het wonder ben.Ik heb gebeden voor een zielenmaatjeen realiseerde me dat ik de Ene ben.Ik heb gebeden voor liefde en realiseerde me dat het altijd kloptmaar ik toestemming moet geven om binnen te komen.Jackson Kiddard

via Lichtflits

Geef een reactie

