LOSLATEN VAN ZORGEN EN ANGSTEN

De engelen zijn waardevolle helpers in het loslaten van je zorgen en angsten. Praktisch gezien betekent dat voor mij dat ik een doosje heb staan waarin ik – telkens als ik me écht zorgen maak of een grote angst bespeur – een briefje stop met het verzoek aan de engelen om de zorg of angst bij me weg te nemen. Ik vertrouw er volledig op dat de engelen dit doen en kan mijn zorgen en angsten daardoor ook helemaal loslaten.

Energetisch is dit een punt waar het bij menigeen nogal eens misgaat. Misgaat in die zin dat het briefje wel in het doosje wordt gestopt, maar de energetische bereidheid om los te laten en te vertrouwen niet…wil je wel écht loslaten….loslaten betekent de controle opgeven….ai….nu wordt het lastig! Hoe graag wil je de controle blijven houden? Of misschien wil je wel niet loslaten omdat – hoe groot het probleem ook is – je er toch nog een voordeel uit kan halen op dit moment, een onbewuste secundaire winst.

Bekijk het eens van de andere kant…en zie het als een kaart die je fysiek verstuurt en in een brievenbus gooit….hou je die vast? Nee toch…anders komt ie niet waar ie zijn moet. Je vertrouwt dit proces van verzenden en aankomen toch ook?

Wat ik wil zeggen is dat als je je angsten of zorgen energetisch niet los kunt laten, de engelen niet weten wat ze ermee moeten doen. Zij krijgen twee tegensprekende boodschappen: een briefje met het verzoek om de zorgen en angsten weg te nemen en een energetische signaal dat je het niet wil loslaten. Aangezien engelen het principe van de vrije wil van de mens hoog in het vaandel hebben staan, zullen ze geen actie gaan ondernemen. Misschien dat ze via een andere situatie je wederom op het probleem attenderen – testen – om te zien of je nu wel bereid bent het helemaal los te laten.

Lieve jij, als je je zorgen en angsten in het doosje stopt met het verzoek om ze weg te nemen, en je merkt dat je het moeilijk vindt om het helemaal los te laten….vraag dan aartsengel Michael om met zijn zwaard alle beperkende banden en koorden los te maken die jou vertrouwen en loslaten in de weg staan.

Oja… en mocht je het gevoel hebben dat de engelen jou gehoord en geholpen hebben, stop er dan ook een bedankbriefje in…zijn de engelen dol op…net als wij

Lichtinzicht

Geef een reactie

