Iedere dag opnieuw bij alles wat je…

Iedere dag opnieuw

bij alles wat je doet

kan je een keuze maken…

Kies ik voor angst

of kies ik voor liefde

kies ik voor het donker

of kies ik voor het licht

We hebben allen vele levens geleefd

levens als dader

en levens als slachtoffer

Ook in dit leven zal je soms slachtoffer zijn

De vraag is echter…

wil je dat blijven of niet…

want die keuze heb je…

elke keer opnieuw

Elke keer dat je je slachtoffer voelt

kan je jezelf afvragen

wat wil ik?

In het donker blijven?

Of wil ik me weer sterk en krachtig voelen

en gooi ik de deur naar het licht open…!

laat ik liefde de situatie helen

en kies ik voor vergeving

Voor liefde….

niet omdat ik goedkeur wat iets of iemand me heeft aangedaan

maar omdat ik het goede van de situatie geloof…

omdat ik geloof dat mijn ziel dit nodig heeft om te groeien

omdat ik weet dat iets in mij deze situatie heeft aangetrokken..

Niemand kan die keuze tussen angst en liefde…

tussen licht en donker

niemand kan die keuze voor jou maken

JIJ alleen kan dat doen…

iedere keer opnieuw

Lichtinzicht: “Iedere dag opnieuw bij alles wat je…”.

Geef een reactie

