Maatschappelijk / Spiritueel (oude / nieuwe wereld)

Maatschappelijk gezien ben ik werkeloos.
Spiritueel gezien werk ik 24/7.

Maatschappelijk gezien leef ik op de armoede grens.
Spiritueel gezien ben ik enorm rijk.

Maatschappelijk gezien ben ik een alleenstaande moeder.
Spiritueel gezien ben ik een krachtig, liefdevol wezen.

Maatschappelijk gezien lever ik geen bijdrage.
Spiritueel gezien help ik lichten te ontsteken en paden te verlichten.

Waar schenk je je aandacht aan ?

Ik kan ook zeggen in de oude wereld ben ik werkeloos, arm, alleenstaand, en lever ik geen bijdrage.

In de nieuwe wereld werk ik veel, ben ik enorm rijk, krachtig en liefdevol, ontsteek ik lichten en verlicht paden.

De oude wereld gaat voorbij en ik zie dat ik mij daar al volledig uit gehaald heb.
Ik ben begonnen in een nieuwe wereld, zoals het de bedoeling is van de nieuwe energie.

Wat een Lichtflits.

Lichtflits

One thought on “Maatschappelijk / Spiritueel (oude / nieuwe wereld)

Geef een reactie

