Vergeving

Als ik iemand bewust of onbewust gekwetst heb op wat voor manier dan ook, door mijn eigen verwarring en blokkades vraag ik hen vergeving.

Als iemand anders mij bewust of onbewust gekwetst heeft op wat voor manier dan ook, door hun eigen verwarring en blokkades vergeef ik hen.

En als er een situatie is waarin ik niet klaar ben om te vergeven, vergeef ik mijzelf dáárvoor. Op al de manieren waarop ik mijzelf beschadig, betwijfel, kleineer, beoordeel of onaardig ben tegen mijzelf door mijn eigen verwarring en blokkades vergeef ik mijzelf.

Praktijk Mirror

Geef een reactie

