Gebed van Meester Saint Germain

Luister Mijn kinderen

Ik aanroep de Geest in mij

Ik aanroep mijn Ziel

Ik aanroep de Kosmische Liefde

Ik aanroep de Kosmische Vader, de Kosmische Moeder

Ik aanroep de Elohim, alle Verheven Meesters, Engelen en Aartsengelen,

Deva’s en Kosmische begeleiders van andere Zonnestelstels

Ik aanroep de God in mij

Om mij bij te staan, in het verwezenlijken van mijn Goddelijk Plan.

Om mij bij te staan, in het realiseren van mijn Meesterschap

Om mij bij te staan, in het bewust worden van de Liefdeskracht in mij

Ik aanroep de God in mij

Om mij bij te staan, in het manifesteren van mijn Vreugde

Om mij bij te staan, in het manifesteren van mijn Lichtkracht

Om mij bij te staan, in het manifesteren van mijn Meesterschap

Ik aanroep de God in mij

Om mij bij te staan, in het uitdragen van de boodschap van Licht en Liefde

Om mij bij te staan, in het uitdragen van het Goddelijk Plan van de wereld

Om mij bij te staan, in dienstbaarheid naar anderen

Ik aanroep de God in mij

Ik aanroep de God in mij

Ik aanroep de God in mij

Ik ben de God in mij

Ik ben de God in mij

Ik ben de God in mij

Mijn geliefde kinderen, dit mooie gebed geef Ik u en vraag u het te delen met uw broeders en zusters op uw weg.

Hou altijd één exemplaar klaar bij u, want iedere dag kunt u iemand helpen met dit gebed.

Draag het gebed uit. Vertaal, geef door. Verzend, geef door,

Met alle oude en nieuwe middelen van communicatie.

Ik zegen u allen,

Meester Saint Germain

via Michael Power Flowers.

Geef een reactie

