De tekst voor de Violette Vlam in het NEDERLANDS

Hallo prachtige medescheppers…
In deze nog steeds overweldigende tijden, vol veranderingen, transmutaties en transformaties is het goed om voor jezelf te zorgen … Voor jouw eigen gezondheid en welzijn kun je dus een aantal dingen doen, waaronder het actief maken van de violette vlam in jouzelf. De violette vlam van genezing is in iedereen aanwezig, maar het bewustzijn van die aanwezigheid ontbreekt m.i. nog bij velen. Oefen dagelijks met het activeren door de affirmaties op te zeggen en voel dan als je die met gespreide armen opzegt hoe de violette vlam door jou heen stroomt en sluit gerust na het oplezen jouw ogen om alle kleuren in en om jou heen te zien, horen, voelen, beleven.
Je kunt ook een afspraak maken voor een initiatie van het violette vuur en ook op energie-avonden en dagen zal dit aan de orde komen.

*** AFFIRMATIES NEDERLANDS ***

IK BEN EEN WEZEN VAN VIOLET VUUR
IK BEN GODS VERLANGEN, ZUIVER en PUUR
IK BEN AANWEZIGHEID
IK BEN LIEFDE

IK BEN HET VIOLETTE VUUR
EN NU ACTIEF IN MIJ

IK BEN HET VIOLETTE VUUR
EN BUIG NEDERIG NAAR HET LICHT

IK BEN HET VIOLETTE VUUR
EEN PRACHTIGE KOSMISCHE KRACHT

IK BEN HET LICHT VAN GOD
STRALEND ELK UUR

IK BEN HET VIOLETTE VUUR
BRANDEND ALS DE ZON

IK BEN GODS GEHEIME KRACHT
EN HEEL MIJZELF EN IEDEREEN

IK BEN LIEFDE
IK BEN WIE IK BEN
IK BEN GODS VERLANGEN, ZUIVER en PUUR
IK BEN HET VIOLETTE VUUR (3X)

***

Verspreid het violette vuur en deze boodschap… deel het met je vrienden en kennissen over de hele wereld … Er is ook een Engelse versie!
Geniet van wie je bent en wat je doet. Fijne dag allemaal.

Knuffelsssssssss

Namasté

via Peter Bright Willemen

Geef een reactie

