Dag 10 huisdier #justbeyou #edef

Elke dag een foto
Dag 10 huisdier #justbeyou #edef

http://justbeyou.nl/elke-dag-een-foto/

Mijn lieve huisdieren, de katten en ja de hond er ook bij gedaan, omdat hij toch wel 7 jaar bij ons gewoond heeft.
Helaas door omstandigheden heb ik Dusty weg moeten doen, maar gelukkig kan ik hem zo af en toe nog wel eens zien, want hij woont nu bij mijn schoonvader.
Ik mis mijn trouwe vriend toch wel dagelijks hoor, het geblaf, maar ook het knuffelen me hem en vooral met het mooie weer een wandelingetje met hem te kunnen maken en dan vooral ook nog eens dat mijn lieve katten (Ringo en Phoenix) gezellig mee wandelen.

En natuurlijk mis ik ook mijn lieve kat Quincy, die maar 2 jaar mocht worden, omdat hij is aangereden door een auto en ter plekke is overleden. Ook hij was een super lief huisdier, die ik nooit zal vergeten ♥

Geef een reactie

