Droom over los gemaaid gras

Ik had me toch iets raars vannacht.
Ik schrok wakker van een korte droom, het enigste wat ik in een fractie van een paar seconde voorbij zag komen in m’n droom was een behoorlijke explosie van allemaal los gemaaid gras wat door de gehele lucht heen ging.
Hiervan schrok ik wakker dat ik m’n bed uitgestapt ben, met trillende benen naar m’n zolderraam gelopen om te kijken of de weg die voor mijn huis loopt bezaaid was met allemaal gras en of ik nog wel naar buiten kon kijken.
Gelukkig was er allemaal buiten niks aan de hand en zag alles er allemaal normaal uit.

Ik vraag me af wat deze droom betekent.

Ik moet wel zeggen dat ik in de groenvoorziening werk en nu is het ook de periode dat ik weer veel mag gaan grasmaaien, wat ik enorm leuk werk vindt om te doen.
Het is een gewone grasmaaier waar ik achteraan moet lopen.

Geef een reactie

