Wat betekent jouw geboortedag volgens de numerologie? Ontdek het hier! | Happyvibes

Wat betekent jouw geboortedag volgens de numerologie? Ontdek het hier! | Happyvibes. Dit kwam er bij mij uit:

Je bent geboren op Monday July 15 1974Jouw geboortedagtrilling is 15/615 Je wil mensen verzorgen en beschermen, maar bovenal hou je van de liefde. Jij wil best een vaste band en die komt er soms ook wel. Maar of die blijft duren is de vraag. Het leven biedt jou immers zoveel mogelijkheden om te beminnen en te beschermen dat een vaste relatie vaak belemmerend werkt. Bovendien slaat de bliksem tijdens je leven meermaals in. Je bent intelligent, zelfbewust, creatief, muzikaal en daarnaast een tikkeltje origineel. Logisch dus dat je, ook via je helpende aard, een hoop mensen aantrekt. Jij lokt zelfs bepaalde situaties uit,waarbij mensen niet verder kunnen dan beroep doen op jou. Waarna je als gewaardeerde redder in nood op de voorgrond treedt. Jij houdt letterlijk en figuurlijk van zonnige oorden. Een geslaagde vakantie bestaat voor jou dan ook altijd uit zon, warmte en volop harten om te veroveren. Ook interessant voor jou: 6 Jij houdt van mensen om je heen, van bijeenkomsten, plezier en gezelligheid. Elders of bij je thuis.Graag tot in de late uren want slapen is niet je eerste zorg. Je hebt een partner nodig die jou hierin kan bijbenen, anders dreigt onenigheid. Je kan artiest zijn, genezer, therapeut of onderwijzer. Je zoekt het gezelschap van hen die je waarderen. . Meestal weet je het beter en vertel je anderen hoe ze zich moeten gedragen. Met de beste bedoelingen uiteraard. Maar dit allemaal terwijl jij weinig of helemaal niet voor verandering vatbaar bent. In de liefde ben je conventioneel, loyaal, romantisch en sentimenteel. Ook kom je verzorgend uit de hoek en probeer je het de ander oprecht naar zijn of haar zin te maken. Ondanks het feit dat je investeert in liefde en relaties, word je toch vaak geconfronteerd met een of zelfs meerdere pijnlijke relatiebreuken.

Tsja, ik moet eerlijk zeggen, dit alles klinkt mij wel heel erg bekent in de oren. Aan de ene kant wil ik een vaste relatie, die ik nu ook wel heb wel te verstaan een LAT-relatie, maar als ik eenmaal een vaste relatie heb, dan belemmerd me dat inderdaad weer in mijn eigen groei en ontwikkeling op bepaalde punten. Het benauwd me al vrij snel als ik een aantal jaren verder ben in een relatie.

Geef een reactie

