Een #hondenspeeltuin in #Heerenveen

Een ‪#‎hondenspeeltuin‬ in ‪#‎Heerenveen‬, dit lijkt mij eigenlijk wel ontzettend gaaf om op te zetten.
Nu weet ik dat je via http://hondenspeeltuinbello.nl/lokaties/ook-een-hondenspeeltuin/ er meer over kunt lezen.
Maar er komt wel een hoop bij kijken natuurlijk.
Een afspraak zien te krijgen met een wethouder van Ruimtelijke Ordening, of Openbare Ruimte, of Dierenwelzijn.
En natuurlijk ook mensen die me zouden willen helpen met dit plan op te zetten.
En natuurlijk moet er over na gedacht worden waar die hondenspeeltuin moet komen in Heerenveen en wat zijn de kosten ervan enz. enz. en vooral in mijn geval is dit allemaal op één of ander manier te realiseren ook al zit ik in een bijstandsuitkering, want waar haal ik het geld vandaan enz.

Geef een reactie

